Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Η δική μου μικρή Βάρκιζα




Σε λίγες ώρες θα ξανασυναντηθούμε για να αλληλοκοροϊδευτούμε.
Θα αφήσω κάπου εκεί έξω την αξιοπρέπειά μου.
Θα έρθω ρακένδυτος, βρώμικος, αξύριστος σαν αιχμάλωτος
και θα κουνήσω λευκή σημαία αντί να σε φτύσω στα μούτρα.
Θα αποδεχτώ (προς το παρόν) τη δύναμή σου να ορίζεις τη διαχείριση του κορμιού μου.
Εσύ για αντάλλαγμα θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω τη ζωή μου σχεδόν "κανονικά".
Θα κάνω το μαλάκα και θα κάνεις το μαλάκα.
Δεν αντέχω το βάρος του να μεταφέρω τον πόλεμο σε αυτό το πεδίο.
Αλλά και εσύ από ότι φαίνεται δεν παίρνεις τέτοιο ρίσκο.
Επιλέγω λοιπόν τη μικρότερη ήττα και κάνω μια μέρα ανακωχή.
Και από αύριο έχουμε πόλεμο πάλι.

1 σχόλιο:

  1. Πολύ καλό.
    Ό,τι κιάν παραδίνεις.
    Μόνο κοίτα ,μη κλαίς την ώρα που θα νομίζεις γιά ανακωχή,γιατί θα το καταλάβουν πως δεν ήθελες να παραδώσεις.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή